İki Kadın Bir Erkek Sikişi

Merhaba ben Ankaradan ebru 27 yaşındayım 5 yıllık evliğim vücut ve yüz güzelliği olarak erkekleri kendine bağlayacak kadar güzelim 5 yıllık evliyim çocuğum yok eşim bir şirkette çalışıyor zaman zaman iş dolayısı ile il dışı ve yurt dışı seyahatları oluyor,kayınvalidem ile birlikte oturuyoruz.


Kayın validem necla 48 yaşında minyon tipli bakımlı 10 yıl önce eşini kaybetmiş sizin anlıyacağınız 18 lik kızlara taş çıkaracak derecede güzel bir hanım.sizle paylaşmak isteğim olay yaklaşık bir sene önce eşin iş seyahatı dolayısı ile on günlüğüne istanbula gitmişti giderken benide bir kaç gün kalmak üzere ankara içinde bulunan ailemin yanına bıraktı iki gün sonra babamların acilen memlekete gitmeleri gerektiği için bende evimize dönmek üzere yola çıktım.


Eve geldiğimde kapıyı kendi anahtarımla açtığımda içersek sesler geliyordu sesimi çıkarmadan sessizce sesin geldiği yöne doğru gittim sesler kayın validemin odasında geliyordu kapıdan sessizce izlemeye başladım karşı komşumuz mehmet bey ve kayın validem odasında sevişiyorlar.Mehmet bey 33 yaşında yaklaşık 1 yıl önce eşinde boşanmış yalnız yaşıyor yakışıklı bir adam.mehmet bey yatağın üzerine oturmuş kayın validem diz çökmüş mehmetin devasa P****ni iştahla yalıyor biraz sonra 69 oldular birbirlerini yalıyorlar ikiside zevkten dört köşe mehmet kayınvalidemi yatağa uzattı ve kayınvalidemin bal kutusuna daldırdı gitgel yapıyor bir tarafdan dudaklarına yumulmuş bir eliyle g*t*nü mıncıklıyor daha sonra kayınvalide mehmeti yatırdı ve kucağına oturdu y***ğ*n üstünde zıplıyor odayı kayınvalidemin ah ve oh sesleri dolduruyordu


Gördüğün manzara karşısında benim canımda çekmeye başladı altımın ıslandığını kalbimin küt küt atmaya başladığını hissettim kayınvalidemin yerinde olmayı çok arzulamaya başladım.mehmet kayınvalidemi kucağından indirdi domaltıp arkadaki yerini aldı usta birjoker gibi kısrağının poposuna şaplaklaya şaplaklaya beceriyordu kayınvalidem zevkten dört köşe ahhhhhh ohhhhhhhhhh erkeğim 10 yıllık hasrettim bağıryor bu halde mehmet git gelleri hızlandırarak kayınvalidenin sırtına bir itfaye hortumu boşaldı üzerindekini silip yatağa uzanıp sigara yakıp içtiler,mehmet benim bir işim var necla dedi ve üzerini giyinip evde duş alıp çıkarım dedi ve bizim kayınvalidenin dudaklarına yumuldu ve sen muhteşem bir kadınsın seni asla bırakmam dedi ben hemen sessizce odama girdim ve kapıyı kapattım,kayınvaliden s***cisini kapıya kadar uğurladı ve kapıyı kapattı kapıyı kapatınca ben odamdan çıktım beni görünce çok şaşırdı ve sen nezaman geldin dedi bende mehmetin önünce diz çöküp o devasa y**a**ı iştahla yalarken dedim.


Sonra nezamadan beri mehmetlesin anne dedim ik ay oldu dedi genelde onun evede yapıyorduk siz yokken değerlendirelim dedik.bende anne vallahi kıskandım seni çok yakışıklı ve güçlü bir erkek bulmuşsun dedim bende olsan senin yerine onun olurdum dedim gülüştük. bir kaç gün sonra sabah uyurken bacağımdan yukarıya doğru okşanarak uyandım mehmet ve kayınvalidem odamda mehmet bacaklarımı okşuyor mehmet duydumki kayınvalideni kıskanmışın bende vallahi kıskandım kıskanma güzelim ben iknizede yeterim dedi ve dudaklarıma yumuldu kayınvalidede bir taftan bacaklarımı okşuyarak yukarıya doğru çıktı ve kilodumu çıkartarak a***ı öpmeye yalamaya başladı mehmet boynumu öpüp kemirerek gögüslerime indi ve üzerimdekileri bir çırpıda çıkardı iki kadın bir erkek yatakta çırıl çıplak sevişmeye başladık mehmet aşağılara indi kayın validemle dudak duğa bir kadınla ilk kez öpüşüyordum.


Ama çok ayrı bir lezzet alıyordum zevten bütün vücudum titriyordu mehmet adeta kadınlığımı yalayıp yutuyordu kalktı ve kayınvalidem ile öpüşürken ben diz çöküp o muhdeşem devasa aleti dondurma yalar gibi yalıyordum.kayın validem yatağa uzandı domalarak kayınvalidenin am**ğını yalarken mehmet benim arkadaki yeri almış benim bal kutumun derinleriklerinde keşfe çıkmış vurdukça ta*akları popoma şak şak vuruyor ben zevkden kayınvalidemin a*ıma daha fazla yumuluyorum.bir mümdet böyle s*kti daha sonra yatağın üzerine uzatıp bacak aramdaki yerini aldı ve ritmik haraketlerle beni becermeye devam etti


Biraz sonra kasılarak boşaldım mehmet gögüslerime doğru oda boşaldı mehmet dudaklarıma öpücük kondurarak teşekkür etti ben temizlenmek üzere banyoya gittim geldiğimde mehmet ile kayınvalideye yumulmuştu bende iştirak ettim böylece her üçümüzde mutlu olduk ve banyo yaptık ve mehmeti uğurladık mutlu bir şekilde istirahate geçtik hala 3 lü devam eden bir ilişkimiz var daha nekadar devam eder bilmiyorum ama olsun mutluyuz....................